FIBA taustaga turundusekspert EOK turundushommikul: Eesti on üks väheseid riike, kes selliseid üritusi korraldab

21.02.2025
Tagasi
21.02.2025

Suurte spordiorganisatsioonidega nagu FIBA, UEFA, Sport England ja FC Barcelona koostööd teinud sporditurunduse ja – kommunikatsiooni ekspert Geoff Wilson koolitas kaks päeva Tallinnas Eesti Olümpiakomitee kutsel spordiorganisatsioonide peasekretäre, võtmetöötajaid ning turundusjuhte. Põhja-Iirimaalt pärit Wilsoni sõnul on Eesti jätnud talle hea mulje ning eestlased on tema hinnangul suur spordirahvas.


„Ma näen Eesti spordiorganisatsioonides töötavates inimestes väga suurt kirge, palju teadmisi, mida saaks omavahel jagada, kuid oluline on pikem plaan. Kus on strateegia, plaan, kus nad on praegu ja kuhu tahavad jõuda? Minu eesmärk oli nende kahe päeva jooksul tuua inimesed kokku, jagada oma kogemust, teiste näiteid, aga ka selgitada, et ilma plaanita ei ole mõtet sauna ehitada,“ selgitas Wilson.

Olles varem koostööd teinud Eesti Jalgpalli Liiduga, ei kõhelnud Wilson hetkekski Tallinna naasta. Kolmapäeval esines ta Eesti Olümpiakomitee turundushommikul, kus tegi ettekande teemal „Enhancing the Fan Experience: A Deep Dive into the Game Day Journey.“ Ettekanne keskendus erakordse fännikogemuse loomisele võistluspäeval, mis hõlmab endas sadu erinevaid tegevusi ning nüansse, mis igapäevaste tegevuste kõrval sageli tahaplaanile jäävad. Inimeste areenile toomise kõrval on oluline ka teenuse disainimine nii, et inimesed oleksid valmis sinu korraldatud sündmusele ka tagasi tulema.

 „Olin meelitatud, et mind kutsuti," rääkis Wilson. "Olen esinenud 101 riigis ning julgen öelda, et Eesti Olümpiakomitee on üks väheseid, kes sellised üritusi korraldab. See on väga hea võimalus jagada kogemusi, nii edulugusid kui ebaõnnestumisi. Loodan, et selline formaat jätkub!“

Järgmine turundushommik toimub maikuus.