Turundushommikud
Eesti Olümpiakomitee alustab regulaarselt toimuvate turundushommikutega, mille eesmärgiks on innustada ning inspireerida spordiorganisatsioone turunduse vallas suurelt mõtlema. Kord kvartalis toimuvatel turundushommikutel räägime trendidest sporditurunduses ning jagame ideid ja kogemusi, kuidas toetajate ning vahendite leidmisel kastist välja mõelda.
Järjekorras teine turundushommik toimub 15. oktoobril 2024 kell 9:30-12:30 Erinevate Tubade Klubis Telliskivi loomelinnakus. Turundushommikule järgneb lõunasöök ning networking.
Sel korral jagame turundushommikul nippe, kuidas tuua publik tribüünidele. Räägime sotsiaalmeedia rollist ning sellest, kas igal sportlasel ja alaliidul tõepoolest peab Instagrami konto olema – millised on selle ohukohad? Lisaks annavad pikaaegsed spordi toetajad näpunäiteid, kuidas luua pikaaegne koostöösuhe ning maandada võimalikke äririske.
Registreeru Eesti Olümpiakomitee turundushommikule SIIN. Turundushommiku osalustasu on 50€ (sisaldab ka lõunasööki).
9:30-10:15
Kuidas tuua publik võistlusele?
Rauno Loit, Otepää Kahevõistluse MK etapi peakorraldaja
Riina Pill, Tallinn Horse Show võistluse direktor
Ain-Alar Juhanson, Tallinn Ironmani peakorraldaja
10:15-11:15
Et spordi toetamine ei jookseks karile..
Eva Maarend, Saku Õlletehase AS turundusjuht
Hans Üürike, rahvusvahelise haardega spordimänedžer
Kristjan Kuusik, Eesti Piljardiliit
11:15-11:30
Kohvipaus
11:30-12:30
Kas ma tõesti PEAN selle sotsiaalmeediaga tegelema?
Snežana Stoljarova, Eesti Olümpiakomitee spordipsühholoog
Kristi Loit, Otepää kahevõistluse MK sotsiaalmeedia koordinaator
Karl-Thomas Kallasmaa, Paide linnameeskonna turundus- ja kommunikatsioonijuht
12:30-13:30
Lõunasöök
Registreeru Eesti Olümpiakomitee turundushommikule SIIN. Turundushommiku osalustasu on 50€ (sisaldab ka lõunasööki). Registreerimine kestab kuni 10. oktoobrini. Tasuta on võimalik osalemist tühistada kuni 10. oktoobrini.